جمعه 2 آذر 1403
صفحه اصلیپی دی اف کتاب(خرید و دانلود)کتاب اصول تکنولوژیکی ریخته گری منصور امامی+PDF

کتاب اصول تکنولوژیکی ریخته گری منصور امامی+PDF

کتاب اصول تکنولوژیکی ریخته گری منصور امامی+PDF برای شما علاقه مندان به کتاب در وب سایت پی دی اف بست آماده به معرفی است.

این کتاب با هدف خاصی طراحی و تهیه شده است و بهترین تلاشی است که در راستای اهداف دوره پنج ساله نظام جدید آموزش متوسطه است که به منظور آشنایی دانش آموزان متالورژی با اصول پایه تدوین شده است. اصول تکنولوژی ریخته گری و این کتاب شامل مطالب و مفاهیم در 9 فصل می باشد.

دانلود pdf اصول تکنولوژیکی ریخته گری

فصل اول این کتاب با نام (روش های تولید قطعات صنعتی) است که به مطالب و اطلاعاتی در این زمینه اختصاص دارد و در پایان این کتاب فصل نهم شامل عنوان (عیوب قطعات ریخته گری) آمده است. و در این فصل که فصل پایانی این کتاب است توضیحات جامع و کاملی در مورد اشکال قطعات ریخته گری دارد که به بررسی و تحلیل این موارد پرداخته است و فرآیند ریخته گری در تولید قطعات صنعتی قدمتی چند هزار ساله دارد. . این روش همزمان با ارتقا و توسعه صنایع، تغییراتی را در ساختار در مسیر تکاملی در برگرفته است، به گونه ای که در حال حاضر به عنوان مجموعه ای از علم و فناوری تهیه می شود.

اصول فنی ریخته گری منصور امامی

با توجه به اینکه قطعات صنعتی محصولات ریخته گری هر سال بیشتر از دیروز در حال افزایش است و این روش روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار چشمگیر است و کتاب اصول تکنولوژیکی ریخته گری در همین رابطه طراحی و تهیه شده است و لازم به یادآوری است که حجم و محتوای مطالب با توجه به ویژگی های برنامه آموزشی رشته متالورژی در سیستم جدید و جایگاه دانشجو در این برنامه ریزی تنظیم شده است.

پی دی اف اصول تکنولوژیکی ریخته گری pdf

همانطور که می دانید کتاب اصول تکنولوژیکی ریخته گری در 9 فصل طراحی شده است که این فصل مربوط به دانشجویان با تاریخچه و جایگاه صنعت ریخته گری می باشد و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد و سپس در فصول بعدی مطالب و ابزار را در اختیار شما قرار می دهد. و تجهیزات قالب گیری و عضله سازی و همچنین تکنولوژی تولید قطعات ریخته گری را فرا می گیرند و در نهایت می توان گفت این کتاب نثری روان و ساده دارد.

 

 

منابع معتبر برای دریافت این کتاب ارزشمند:

https://parspdf.com/downloads/technological-principles-of-casting/

 

 

😍📕 کتاب پیشنهادی 😍📕

کتاب شیمی ۲ بهمن بازرگان 

مقالات مرتبط

یک دیدگاه ارسال کنید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید

محبوب ترین